ARÁCS

  • user warning: Table './frumenta_bh/cache_filter' is marked as crashed and should be repaired query: SELECT data, created, headers, expire, serialized FROM cache_filter WHERE cid = '2:11ba652cc2ad72ace920703cadf34090' in /chroot/home/frumenta/balatonihajok.hu/html/includes/cache.inc on line 27.
  • user warning: Table './frumenta_bh/cache_filter' is marked as crashed and should be repaired query: UPDATE cache_filter SET data = '<p>3011-es típusú vízibusz. Épült a Magyar Hajó- és Darugyár (MHD) Váci Gyáregységében 1963-ban a MAHART részére.</p>\n<p><strong>Adatok</strong>: Hossz a függélyek között: 24,60m; Legnagyobb hossz: 26,55m; Szélesség a főbordán: 5,20m; Legnagyobb szélesség: 5,32m; Oldalmagasság: 2,04; Legnagyobb merülés: 1,06m; Gépteljesítmény (eredetileg): 2 x 85LE, 2 db Csepel D 613 dieselmotor (Forrás: Dr. Várfalvi Tamás: A 80 éves magyar állami hajózás géphajói, 1978. szeptember 30., Hajózástudományi Együttműködési Bizottság, Műszaki történeti sorozat, 12. szám)</p>\n<p>A hajón lévő tábla szerint: Építette a Magyar Hajó- és Darugyár váci gyáregysége, Vác, Típus szám: 3011, Építési szám: 9, Építési év: 1963.</p>\n<h3>Főbb gépészeti átalakítások</h3>\n<p>1972. bal főmotor csere<br />\n1973. jobb főmotor csere<br />\n1976. mindkét főmotor csere<br />\n1978. irányváltó csere<br />\n1980. mindkét főmotor csere<br />\n1983. bal főmotor csere<br />\n1985. jobb főmotor csere<br />\n1992. hajócsavarok és kormánylapátok cseréje<br />\n1995. mindkét Csepel típusú főgép cseréje REKIN típusúra (Andoria SW400 főgép + SR12 irányváltó)</p>\n', created = 1606282259, expire = 1606368659, headers = '', serialized = 0 WHERE cid = '2:11ba652cc2ad72ace920703cadf34090' in /chroot/home/frumenta/balatonihajok.hu/html/includes/cache.inc on line 112.
Adatbázis adatok
Üzemben van: 
Igen
Hajótípus: 
Személyhajó
ARÁCS motoros személyhajó

3011-es típusú vízibusz. Épült a Magyar Hajó- és Darugyár (MHD) Váci Gyáregységében 1963-ban a MAHART részére.

Adatok: Hossz a függélyek között: 24,60m; Legnagyobb hossz: 26,55m; Szélesség a főbordán: 5,20m; Legnagyobb szélesség: 5,32m; Oldalmagasság: 2,04; Legnagyobb merülés: 1,06m; Gépteljesítmény (eredetileg): 2 x 85LE, 2 db Csepel D 613 dieselmotor (Forrás: Dr. Várfalvi Tamás: A 80 éves magyar állami hajózás géphajói, 1978. szeptember 30., Hajózástudományi Együttműködési Bizottság, Műszaki történeti sorozat, 12. szám)

A hajón lévő tábla szerint: Építette a Magyar Hajó- és Darugyár váci gyáregysége, Vác, Típus szám: 3011, Építési szám: 9, Építési év: 1963.

Főbb gépészeti átalakítások

1972. bal főmotor csere
1973. jobb főmotor csere
1976. mindkét főmotor csere
1978. irányváltó csere
1980. mindkét főmotor csere
1983. bal főmotor csere
1985. jobb főmotor csere
1992. hajócsavarok és kormánylapátok cseréje
1995. mindkét Csepel típusú főgép cseréje REKIN típusúra (Andoria SW400 főgép + SR12 irányváltó)